-
Par 7379, 46 6 days agoread more roll upNu ska dom som känner för det få lite tips.
Då du kontaktar någon här så börja inte med en dickpic, kalla inte någon för nått som dom inte bett om att bli kallade.
Försök inte dominera och leka pushig i första kontakten.
Förutsätt inte att för att du tycker du är snygg att mottagaren tycker detsamma, oftast handlar sexuella kontakter mer om personkemi än utseende.
En stor kuk är en klen tröst om du inte har en personlighet.
Alla kontakter handlar om respekt mellan parterna som är involverade.
Ett nej är alltid ett nej oavsett hur det framförs. -
-
nyem, 31 9 hours agoread more roll upOm det är någon tjej eller kvinna som vill snacka så finns min snap i min beskrivning
-
Couple7676, 50 , 49 8 months agoread more roll upKan man inte ta ett nej i skrift så lär man inte klara av ett nej IRL. Ödmjukhet och respekt verkar vara en bristvara.
-
Par 7379, 46 6 days agoread more roll upSåna kommentarer sker nästan varje vecka eller att man vägrar läsa presentationen.
Ett nej är inte heller accepterat av många. -
Couple7676, 50 , 49 8 months agoread more roll up@ElinVästerås1975 det är inte så konstigt att vissa män inte lyckas få till träffar.
Att ens börja med att kalla någon man inte känner för slyna visar på väldigt dåligt omdöme och troligtvis taskig kvinnosyn. -
ElinVästerås1975, 51 15 hours agoread more roll upKul att få mail där det står: "Hej slyna". Vidrigt beteende! Tror inte jag är så intresserad av vidare konversation. 😡
-
-
AntiloopOrebro, 41 3 weeks agoread more roll upTjej/ Kvinna i Örebro eller trakten? Stor kuk med rejäla sprut !
-
-
-
monica_i_stockholm, 52 3 weeks agoread more roll upSkönt att vara ledig och kåt. Någon som är sugen på att chatta lite och som har ansiktsbild och vill byta privata
-
-
-
Ystaman, 50 1 day agoread more roll upNågon kåt 60+ i närheten av Ystad med grov och stor sats som vill bli runkad och avsugen?
-
-
-
-
MisterSkaegg, 39 1 week agoread more roll upNågon tjej eller kille som vill träffas för att göra något skoj imorgon i hagforstrakten? Värmland ? :) -
UmeåKillen1, 26 2 months agoread more roll upNån vaken i umeå eller? Kör runt me jänken å verkar som att alla har gått å sovit
-
Couple7676, 50 , 49 8 months agoread more roll upNu har påskharen hoppat vidare, lite spår lämnade hon efter sig 🥕💦🐇
-
-